Hmm...

Hej allihopa, jag är så himla trött eftersom att jag vaknade runt 7.00 och jag känner bara för att gå tillbax till sängen och lägga mig, jag sitter och kollar runt lite på internet och sen så lyssnar jag ju självklart på musik , jag vet inte vad jag skulle gjort om musik inte skulle funnits, musik är mitt liv typ, haha !
Just nu lyssnar jag på Unwritten - Natasha Bedingfield.
Än så länge idag har jag väl inte gjort så mycket, mer än att ha suttit här och lyssnar på musik och lekt med Bella (min underbara papillon hund) , som jag och Bella har sprungit runt här i huset och lekt , hehe, fast hon är helt utmattad nu så hon ligger och sover uppe i mitt stora sovrumsfönster och kollar ut lite då och då för att se om det kommer några hundar hon kan hälsa på,
Nu så ska jag spela lite The Sims 2 , men vi ses ju senare.
Och jag måste bara säga , även om ni inte är McFLY fans så måste ni bara kolla in deras nya musik video ''Lies'': http://www.youtube.com/watch?v=VHoQykqf9nw

Kolla in den, den är skiitbra och Dougie och Danny är ju så snygga så att man nästan svimmar, hehe♥


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0