Godmorgon !

Då var det dags att vakna, fast jag har varit vaken sedan 7.00 typ, fast jag är så himla trött.
Jag sitter nu i sängen och har ena ögat på dataskärmen och andra ögat på tv:n, jag missade Våra Bästa År i fredags så jag kollar på reprisen nu.
Idag så ska jag städa rummet och städa ur garderoben så att jag får lite mer plats för höstkläderna.
det blev precis reklam så jag ska gå och hämta något mer att äta , jag har redan ätit frukost men jag är fortfarande skit hungrig, sen så lyssnar jag på låten Another Day In Paradise - Phil Collins , en av mina favorit låtar :)
Nu började det igen så jag får helt enkelt vänta tills nästa reklam.
Nu så ska jag gå och spotta ut mitt tuggummi som helt har tappat smaken.
Men vi ses senare idag.
Kram<3♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0