Godis och Musik :)

Hej !
Jag och pappa har precis varit och köpt godis hon Åsa som äger Smaklyckan, och hon har det bästa godiset man någonsin kan få. Jag sitter nu här och lyssnar på Musik som vanligt och sen så har jag precis varit och hämtat ett glas 7up. Vad skulle jag gjort utan musik ? 

Det är en väldigt bra fråga, fast jag tror inte jag skulle vilja ha svar på den, för jag vet inte hur jag skulle kunnat leva utan musik runt om kring mig.
Tänk vad tråkigt livet skulle varit om det bara skulle varit helt tyst, hmm...
I hela mitt liv så har Musik varit det som legat mig närmast hjärtat och att sjunga såklart.
Vi har ett band från när vi var i sälen när jag var två år och jag tror man kan se hur intresserad av att sjunga jag är på det bandet för i mitten av bandet så kollar pappa på bingolotto (som han inte kollar på nu längre) och det är någon artist som sjunger och man ser mig hoppa framför tv:n med en penna i handen och jag sjunger , hehe! och jag var två år på detta bandet så jag tror ingen i släkten är så värst förvånad över att jag vill göra mitt sjungande till en karriär i framtiden, hehe.
Så jag vill verkligen jobba som sångerska och skåderspelerska fast inte här i sverige, nej usch inte sverige säger jag bara. om jag ska jobba någonstans så ska det vara i antingen England eller USA. Jag har ju släkt i både USA och England så det är inte helt omöjligt :)

Vad har ni för drömmar? skriv gärna och berätta :)

Nu så ska jag gå och fortsätta med mitt.
Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0