Förlåt för den dåliga uppdateringen

Förlåt att jag varit så dålig på att verkligen uppdatera mig på dem senaste dagarna det har typ bara blivit ett inlägg men nu så ska jag börja igen. Idag så vaknade jag runt 11.00 tiden och då gjorde jag mig i ordning för jag och mamma skulle åka och handla mat och sånt, sen när vi kom hem gick jag och vilade lite för jag hade sån jäkla huvudvärk i morse och sen så har jag suttit och spelet the sims2 livet i lägenhet hela dagen så jag har helt glömt av bloggen.
Men nu är jag här och jag är skittrött så jag ska snart gå och krypa ner i sängen och kolla på film.
Prinsessans dagbok 2 går nu också tror jag så den kanske jag ska se, även om jag har den på dvd men vem orkar ligga på golvet och leta upp den i mitt dvd-skåp.
Men nu så ska jag gå på toa och sen tvätta ansiktet och sen tänderna och sen är det helt enkelt sängen för mig, men ni får ha det så bra så ses vi i morgon, (antagligen)

Kram och Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0